Headlines Porter Novelli przy ścisłej współpracy z biurami z sieci Porter Novelli w Niemczech, Rosji, Czechach na Ukrainie i w Chinach zrealizuje kampanię wizerunkową dla polskiego Ministerstwa Gospodarki, w ramach projektu pt. „Promocja polskiej gospodarki na rynkach międzynarodowych”. Poza działaniami PR, kampania obejmuje również działania reklamowe w prasie gospodarczej, Internecie, magazynach pokładowych, a także outdoor, za które odpowiadają partnerzy HPN tj. dom mediowy Arena oraz agencja kreatywna What.
Kampania ma na celu przede wszystkim poprawę wizerunku polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej oraz Polski, jako wiarygodnego i nowoczesnego partnera, posiadającego własne atrakcyjne specjalności eksportowe. Jej założeniem jest również zmiana postaw zagranicznych przedsiębiorców i zachęcenie ich do nawiązywania współpracy z polskimi firmami.
Projekt skupi się wokół wybranych branż o szczególnym potencjale eksportowym na poszczególnych rynkach, w tym m.in. nowoczesnych technologiach cywilnych, światowej jakości designie, innowacyjnych technologiach wojskowych czy wysokiej jakości żywności.
Jest to pierwsza tak duża kampania, wspierająca ekspansję polskich przedsiębiorców na rynkach zagranicznych i angażująca tak wiele resortów oraz instytucji państwowych i branżowych.
Headlines Porter Novelli jest specjalistą w komunikacji z 17 letnim doświadczeniem na polskim rynku PR. 7 lat temu stała się częścią globalnej sieci Porter Novelli, która posiada biura w ponad 60 krajach na świecie (m.in. W Niemczech, Wielkiej Brytanii, Rosji, Stanach Zjednoczonych, Japonii, Brazylii, Rumunii, Turcji, Chinach, w Czechach, Austrii, Izraelu czy na Ukrainie).
Dzięki realizacji szeregu pokrewnych projektów, Headlines Porter Novelli oraz zagraniczne biura sieci Porter Novelli, zaangażowane w realizację kampanii, posiadają niezbędną wiedzę, kompetencje i szerokie doświadczenie, które pozwoli na efektywną promocję polskiej gospodarki i wsparcie polskich firm w rozpoczęciu ekspansji oraz umacnianiu ich pozycji na zagranicznych rynkach.
Realizacja ambitnych celów projektu możliwa będzie między innymi dzięki zastosowaniu sprawdzonych narzędzi, takich jak: audyty komunikacyjne rynków zagranicznych, organizacja forów gospodarczych, działania medialne zarówno w Polsce, jak i za granicą oraz doradztwo polskim firmom w ich komunikacji z lokalnymi interesariuszami i przygotowanie ich do pracy w odmiennych warunkach kulturowych i realiach biznesowych.
„Cieszymy się niezmiernie, że po raz kolejny mamy okazję, przy tak ważnym projekcie, współpracować z naszymi przyjaciółmi z biur w Chinach, Czechach, Niemczech, Rosji i na Ukrainie. Jestem przekonana, że nasze połączone siły i kompetencje są gwarancją skutecznej komunikacji i zmiany postrzegania Polski oraz jej uwiarygodnianie, jako kraju z prężnie rozwijającą się gospodarką, który ma wiele do zaoferowania zagranicznym partnerom biznesowym” – podkreśla Joanna Pruszyńska-Witkowska, Prezes Headlines Porter Novelli.
Międzynarodowa kooperacja pozwala na wymianę doświadczeń i współtworzenie projektów na wielu płaszczyznach. Kampanie realizowane przez zespoły Porter Novelli były w przeszłości wielokrotnie nagradzane w najważniejszych konkursach branżowych zarówno lokalnych jak i międzynarodowych m.in.: SABRE AWARDS, PR WEEK AWARDS, Stevie Award, PRSA ANVIL AWARDS, effie awards, THE ADDY AWARDS, THE COMMUNICATOR AWARDS, European Award of Excellence.
Link do strony artykułu: https://wm2.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/porter-novelli-z-headlines-na-czele-dla-polskiego-ministerstwa-gospodarki